Covenant U23

Alliance forum for U23 Ogame
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 guessing game

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Next
AuthorMessage
Apollo
Lieutenant
Lieutenant
avatar

Number of posts : 268
Age : 29
Location : California
Registration date : 2008-04-04

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 5:24 am

Shurr wrote:
you upset me. darky makem e happy


NO!.... darky will not make u happy Razz come on HMT!
Back to top Go down
Amaranth
Admiral
Admiral
avatar

Number of posts : 612
Age : 31
Location : Victoria
Registration date : 2007-10-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 12:42 pm

HA! tough luck.

hmmmmmmm shurr, get back in here
Back to top Go down
http://covenantknights.team-forum.net
Shurr
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1032
Age : 28
Location : north carolina
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 12:51 pm

huh? wa?

amaranth i choose you!
Back to top Go down
Amaranth
Admiral
Admiral
avatar

Number of posts : 612
Age : 31
Location : Victoria
Registration date : 2007-10-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 2:02 pm

I am chosen!! Im the chosen one!! bow down before me!

I think Darky should be coming online pretty soon.....
Back to top Go down
http://covenantknights.team-forum.net
DarKYiNe
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1402
Registration date : 2007-10-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 3:04 pm

lol im finally here
its so hard to guess whos gonna post next at this time of the day
but im gonna guess nature
Back to top Go down
Heavy Metal Trader
Chief Petty Officer
Chief Petty Officer


Number of posts : 578
Age : 29
Location : Leeds, England
Registration date : 2007-11-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 4:36 pm

it is not nature, but i think shurr next *pls pls pls pls pls*
Back to top Go down
http://www.myspace.com/metalspaceben
nature
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 380
Age : 27
Location : Rio de Janeiro, Brazil
Registration date : 2007-11-03

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 5:51 pm

No, now its me XD
I guess now mygaoji!!!!! Very Happy
Back to top Go down
http://universitaria.deviantart.com
Shurr
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1032
Age : 28
Location : north carolina
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 6:54 pm

shoulda stuck with the trend...I am pretty fashionable. myagoji(Spelling??!@) will post now
Back to top Go down
Amaranth
Admiral
Admiral
avatar

Number of posts : 612
Age : 31
Location : Victoria
Registration date : 2007-10-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 7:57 pm

NO! I say its gonna b capt candy, milady.
Back to top Go down
http://covenantknights.team-forum.net
Shurr
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1032
Age : 28
Location : north carolina
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 8:08 pm

obviously you cannot read the future, however i can

darkyine will post
Back to top Go down
Amaranth
Admiral
Admiral
avatar

Number of posts : 612
Age : 31
Location : Victoria
Registration date : 2007-10-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 8:24 pm

ha! ill post again b4 darky does!
just to prove that u cant tell the future either! lol.

well, the 3 of us r online on the forum right now.... shurr, darky and I.

so, I will also choose Darky. i know its kinda cheating. but oh well ^^
Back to top Go down
http://covenantknights.team-forum.net
DarKYiNe
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1402
Registration date : 2007-10-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 8:34 pm

lol thats because u knew i was gonna check the forum to post my ipm hits
thats cheating Razz
and shurr will come back to see my hits so he will post here

edit: looks like ama beat me to it.. shurr loses Razz


Last edited by DarKYiNe on Fri Apr 25, 2008 8:35 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Shurr
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1032
Age : 28
Location : north carolina
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 8:34 pm

cheaters never win, that why he didnt post, i was talking to him on msn and he said he was about to post a cr, so i thought he would check here, but he didnt!

now ama will post agian..
Back to top Go down
DarKYiNe
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1402
Registration date : 2007-10-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 9:00 pm

naa ama's offline
so im gonna have to post Razz

btw i was going to post b4 ama, but looks like he was faster
and shurr will post next since i can still see him online
Back to top Go down
Heavy Metal Trader
Chief Petty Officer
Chief Petty Officer


Number of posts : 578
Age : 29
Location : Leeds, England
Registration date : 2007-11-10

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 9:42 pm

well U R WRONNNNNGGGG!!!!!!!!!!

Geeeezz... you should all know i go online at stupid hours Razz


Shurr
Back to top Go down
http://www.myspace.com/metalspaceben
nature
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 380
Age : 27
Location : Rio de Janeiro, Brazil
Registration date : 2007-11-03

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 10:40 pm

Wrong!!!! I dont know...everytime I logon shurr is online at msn...so I guess shurr too...
Back to top Go down
http://universitaria.deviantart.com
Shurr
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1032
Age : 28
Location : north carolina
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 11:07 pm

that is becuase i never cut my computer off, i never log out of msn or ogame =d

nature
Back to top Go down
nature
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 380
Age : 27
Location : Rio de Janeiro, Brazil
Registration date : 2007-11-03

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 11:46 pm

XD So its almost impossible to people attack you and u dont see...this is very good ^^

I guess apollo now
Back to top Go down
http://universitaria.deviantart.com
Shurr
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1032
Age : 28
Location : north carolina
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: guessing game   Fri Apr 25, 2008 11:57 pm

nature wrote:
XD So its almost impossible to people attack you and u dont see...this is very good ^^

I guess apollo now

this is true. but its me not apollo

now nature
Back to top Go down
Amaranth
Admiral
Admiral
avatar

Number of posts : 612
Age : 31
Location : Victoria
Registration date : 2007-10-10

PostSubject: Re: guessing game   Sat Apr 26, 2008 2:28 am

nope, ama is back online.
I say Darky ^^
Back to top Go down
http://covenantknights.team-forum.net
Shurr
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1032
Age : 28
Location : north carolina
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: guessing game   Sat Apr 26, 2008 2:50 am

no. its me...

now darky
Back to top Go down
Apollo
Lieutenant
Lieutenant
avatar

Number of posts : 268
Age : 29
Location : California
Registration date : 2008-04-04

PostSubject: Re: guessing game   Sat Apr 26, 2008 5:26 am

no. its me.. thais make me a winner!!!

(shurr if you post when you check ur fleet.. im gonna send my rip at u...!)
Back to top Go down
Shurr
Commodore
Commodore
avatar

Number of posts : 1032
Age : 28
Location : north carolina
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: guessing game   Sat Apr 26, 2008 10:03 am

ofoucrse i will post....now nature will post
Back to top Go down
Heavy Metal Trader
Chief Petty Officer
Chief Petty Officer


Number of posts : 578
Age : 29
Location : Leeds, England
Registration date : 2007-11-10

PostSubject: Re: guessing game   Sat Apr 26, 2008 2:07 pm

wrong again >_>

now,,, amaranth *sings*
Back to top Go down
http://www.myspace.com/metalspaceben
Apollo
Lieutenant
Lieutenant
avatar

Number of posts : 268
Age : 29
Location : California
Registration date : 2008-04-04

PostSubject: Re: guessing game   Sat Apr 26, 2008 2:24 pm

no, just because you wouldnt post for me HMT.. i wont let ama post for you.. Razz


hm..**throws dice** nature make me rich!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: guessing game   

Back to top Go down
 
guessing game
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 40Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Next
 Similar topics
-
» Who's That Pokemon? (the guessing game)
» This game sure can be adamant about wanting players to take certain weapons
» The "Who would win?" game
» problem with the game : no control over the moves of the pc
» Luck O' the Bearish Instant Win Game

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Covenant U23 :: Guests (For Everyone) :: SPAM-
Jump to: